Arviointikriteerit

Tarkan opetussuunnitelman ja arviointikriteerit löydät täältä. Laajuus on 2 osp.
Arviointikriteerit lyhyesti:

T1 (tyydyttävä)
Ymmärrät, mitä sosiaalinen media tarkoittaa. Käytät sosiaalista mediaa, esimerkiksi Instagramia ja Snapchatia kännykälläsi. Pidät mediapäiväkirjaa. Tutustut sosiaalisen median riskeihin ja haittoihin ja esittelet jonkin some-katastrofin muille opiskelijoille. Tiedät, että kieli vaihtelee somessakin. Teet ammatillisen blogin, LinkedIn-profiilin, video-cv:n tai ammatillisen Facebook-sivun. Teet suunnitelman some-mainonnasta tai selvityksen siitä, miten valitsemasi yritys hyödyntää somea mainonnassaan.

H2 (hyvä)
Ymmärrät, mitä sosiaalinen media tarkoittaa ja ymmärrät, miten voit käyttää somea ammatissa. Käytät sosiaalista mediaa ja olet kiinnostunut tutustumaan myös sinulle uusiin sosiaalisiin median sovelluksiin. Pidät mediapäiväkirjaa ja pohdit sosiaalisen median käyttöäsi. Tutustut sosiaalisen median riskeihin ja haittoihin ja pohdit, miten niitä voisi vähentää. Esittelet jonkin some-katastrofin muille opiskelijoille monipuolisesti. Osaat käyttää käyttötarkoitukseen sopivaa kieltä. Teet huolellisesti monipuolisen ammatillisen blogin, LinkedIn-profiilin, video-cv:n tai ammatillisen Facebook-sivun. Teet tarkan suunnitelman some-mainonnasta tai laajan selvityksen siitä, miten valitsemasi yritys hyödyntää somea mainonnassaan.

K3 (kiitettävä)
Ymmärrät, mitä sosiaalinen media tarkoittaa ja ymmärrät, miten voit käyttää somea ammatissa ja työnhaussa. Käytät sosiaalista mediaa ja otat käyttöön uusia sosiaalisen median sovelluksia ja keksit niihin uusia käyttötapoja. Pidät mediapäiväkirjaa ja pohdit sosiaalisen median käyttöäsi ja sen seurauksia, hyötyjä ja haittoja. Tutustut sosiaalisen median riskeihin ja haittoihin, mietit somen haittoja niiden vähentämistä omassa elämässäsi ja ammatissasi. Esittelet jonkin some-katastrofin muille opiskelijoille ja pohdit, miten katastrofin olisi voinut estää. Osaat käyttää käyttötarkoitukseen ja tilanteeseen sopivaa kieltä ja otat huomioon myös viestisi vastaanottajan. Teet huolellisesti monipuolisen ammatillisen blogin, LinkedIn-profiilin, video-cv:n tai ammatillisen Facebook-sivun ja markkinoit ja pohdit omaa osaamistasi. Teet monipuolisen ja tarkan suunnitelman some-mainonnasta tai laajan, monipuolisen ja pohdiskelevan selvityksen siitä, miten valitsemasi yritys hyödyntää somea mainonnassaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti